Waar staat de klantenraad Woonstad Rotterdam voor?
De Klantenraad is een kritische gesprekspartner voor de directie van Woonstad Rotterdam. We zijn onafhankelijk en geven gevraagd en ongevraagd advies op basis van de leefwerelden en belangen van huurders, kopers en ondernemers. De Klantenraad wil daarmee invloed uitoefenen op de dagelijkse praktijk van Woonstad Rotterdam. Onze ambitie is dat het wonen in de stad Rotterdam voor iedereen betaalbaar en prettig blijft.

De samenstelling van de Klantenraad is in 2020 vernieuwd en we zijn met frisse energie aan de slag. We vinden het belangrijk om goede relaties te hebben met de medeklanten van Woonstad Rotterdam. Hoe beter we weten wat er leeft en speelt, hoe beter we ons werk kunnen doen.

Hoe werkt de Klantenraad?
De leden van de Klantenraad zetten zich vrijwillig in en hebben elke drie weken overleg. Er zijn vier werkgroepen actief met aandacht voor: huurbeleid, dienstverlening, participatie en speciale doelgroepen.

Wilt u actief zijn?
Er zijn meerdere commissies en huurders- en bewonersorganisaties actief in hun eigen buurt, wijk of wooncomplex. Zij behartigen de belangen van bewoners in de buurt. Ook zetten zij zich in voor een prettige woonomgeving. Wilt u actief worden of heeft u hier vragen over? Wij helpen u daar graag verder mee.

De Klantenraad is tevens op zoek naar klanten van Woonstad Rotterdam die voor de Klantenraad de ogen en oren in de wijken willen zijn. We noemen dit ‘de wijkambassadeurs van de Klantenraad’. Iets voor u? Laat het ons weten via info@kwsr.nl.

Lid worden van de Klantenraad?
Lid worden van de Klantenraad iets voor u? Lees op onze website de vacaturetekst. We zijn nog op zoek naar mensen uit Rotterdam Noord, Delfshaven en Charlois. Ook is er plek voor een ondernemer.

Meer informatie: kijk op www.kwsr.nl en/of mail naar info@kwsr.nl