Overige thema's

Klantendag 2020

Klant

Beste klant van Woonstad,

Hierbij het verslag van de klantenbijeenkomsten op 28-11-2020 en 2-12-2020 van de Klantenraad van Woonstad Rotterdam. Het is een uitgebreid verslag geworden met daarin beknopt beschreven wat er tijdens de bijeenkomsten is besproken:

Veel mensen waren positief over de klantenbijeenkomsten, ook zijn veel aanwezigen tevreden over Woonstad als huisbaas. Wel zijn er bij problemen met Woonstad regelmatig communicatieproblemen. Het beleid binnen en rond de VVE’s moet helder worden, zowel rond klachtenafhandeling als planmatige aanpak. Er heerste veel onbegrip voor de hele hoge huren die Woonstad in de vrije sector rekent. Het Coronabeleid van Woonstad voor ondernemers is voor een aantal onduidelijk.

We zijn nog steeds blij verrast met het hoge aantal aanmeldingen voor de bijeenkomsten, maar ook dat veel mensen de moeite hebben genomen zich af te melden.

U allen heeft ons veel goede energie en motivatie gegeven voor 2021. We gaan in januari aan de slag met het maken van een jaarplan 2021. U krijgt dat van ons toe gemaild en we plaatsen het op onze website.

Met alle actiepunten die we mede dankzij deze klantenbijeenkomsten hebben, zullen we hierin keuzes moeten maken waar we het komende jaar mee aan de slag gaan.

We zullen het komende jaar ook vervolgbijeenkomsten, via Zoom en als het kan live, organiseren, per gebied en/of op thema’s. Ook gaan we bijeenkomsten organiseren met de wijkambassadeurs. Veertien mensen hebben zich inmiddels opgegeven als wijkambassadeur voor de Klantenraad. Hun ervaringen in de diverse wijken van Woonstad kunnen we gebruiken in ons werk van de Klantenraad.

Hartelijke groeten,

Namens de Klantenraad Woonstad Rotterdam

Laurie Hermanns, voorzitter.

www.klantenraadwoonstadrotterdam.nl

info@kwsr.nl

 

Online Klantenbijeenkomst

Denk en praat mee op 28 november 2020!


Op
zaterdag 28 november organiseren wij een interactieve online Klantenbijeenkomst voor alle huurders en MvE-kopers van Woonstad Rotterdam. In een uur leggen we uit wat onze rol is en wat u voor ons kunt betekenen. Uiteraard horen we graag uw reacties. Ook gaan we in drie groepen verder praten over:

  • De dienstverlening
  • Het huurbeleid
  • De Klantenraad algemeen

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij gekozen voor een online bijeenkomst. U kunt straks thuis op uw eigen laptop, computer, mobiele telefoon of tablet met internetverbinding deelnemen.

De online bijeenkomst vindt plaats op zaterdag 28 november 2020. De Klantenraad organiseert op deze dag twee keer dezelfde bijeenkomst:

– Ochtend bijeenkomst: zaterdag 28 november van 11.00-12.00 uur

– Middag bijeenkomst: zaterdag 28 november van 13.30-14.30 uur

Aanmelden
Wilt u mee doen? Meld u dan aan via onderstaand formulier. Graag ontvangen we uw aanmelding vóór 25 november aanstaande. Klik op de ochtend bijeenkomst als u in de ochtend mee wilt doen of klik op de middagbijeenkomst als u zich voor de middag wilt aanmelden. We vragen u ook om alvast uw voorkeur voor een werkgroep doorgeven. Dat is nodig om de online bijeenkomst in goede banen te kunnen leiden. Bij het indelen in de groepen houden we uiteraard zoveel mogelijk rekening met uw voorkeur.

Na aanmelding ontvangt u per mail een bevestiging van uw aanmelding, het programma van de bijeenkomst en meer informatie over de technische werkwijze van de bijeenkomst.

Wij hopen u op zaterdag 28 november van harte te spreken. Heeft u vragen naar aanleiding van deze uitnodiging, laat het ons gerust weten via info@kwsr.nl

.

U kunt zich niet meer aanmelden.

kwsr

© Klantenraad Woonstad Rotterdam 2020
De klantenraad is een onafhankelijke stichting

 

Statuten

 

Privacybeleid

 

Lid Woonbond