In samenwerking met Woonstad Rotterdam heeft de klantenraad op 7 oktober een woondag georganiseerd. Dit om de ontmoeting aan te gaan met huurders (waar wij een vertegenwoordiging van zijn). Zo konden wij u vertellen wat wij afgelopen jaar hebben bereikt, aangekaart, uitgezocht en ondernomen. Deze dag was vooral bedoeld om u te ontmoeten en met u in gesprek te gaan over zaken die u belangrijk vindt, zaken waar wij als Klantenraad een bijdrage aan kunnen leveren of zaken die wij onder de aandacht kunnen brengen. Kwesties die u belangrijk vindt.

Ook wilden wij u vertellen over de werving van nieuwe leden voor de klantenraad. Er vertrekken aan het eind van dit jaar een aantal leden (omdat hun termijn erop zit) en we hebben aanvulling nodig. U kon en kunt dus solliciteren door een mail te sturen naar info@kwsr.nl

Helaas is door een enorme stroomstoring in de Arminuskerk en de directe omgeving, het programma nogal omgegooid. Wij hebben meerdere workshops moeten verplaatsen naar een andere locatie waardoor de dag duidelijk anders verliep dan gepland. En toch, zoals de foto’s laten zien, hebben we goeie ontmoetingen gehad, veel kunnen uitleggen en toelichten.

Er is genoten van koffie, thee, en broodjes. Er waren heel veel medewerkers van Woonstad aanwezig die u konden helpen met klachten, tips.  Ook kon u met de Klantenraad filosoferen over het vrijgeven van persoonlijke gegevens en tot hoever dat dan nog ‘veilig en noodzakelijk is’. Er was een langer thuis cafe, een gespreksronde met Maria Molenaar en zijn er tot slot heel veel een op een gesprekken geweest waar wij de komende tijd mee aan de gang gaan.

De inzet van de klantenraad is er op gericht het wonen en leven zo aangenaam, zorgvuldig, duurzaam en betaalbaar te houden. Heeft u de aankondigingen van deze dag gemist of heeft de regen roet in het eten gegooid aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij horen graag van u.