Op 27 november 2018 organiseerde de Klantenraad Woonstad Rotterdam een bijeenkomst voor bewonerscommissies en bewonerscontactgroepen van Woonstad Rotterdam. Dit was voor het eerst dat de Klantenraad op eigen initiatief een dergelijke bijeenkomst organiseerde. Tijdens deze interactieve bijeenkomst ging de Klantenraad met bewonerscommissies en bewonerscontactgroepen in gesprek over verschillende onderwerpen. Het doel was om op te halen wat er zoal in de wijken speelt. Daarnaast ging de Klantenraad in gesprek over actuele beleidsmatige of strategische onderwerpen die alle of grote groepen bewoners van Woonstad raken.

De Klantenraad heeft veel onderwerpen opgehaald die kunnen worden meegenomen in het jaarplan 2019. Een aantal vragen legt de Klantenraad voor aan Woonstad. De antwoorden op vragen worden vanaf januari 2019 op de (nieuwe) website gepubliceerd. Communicatie met en dienstverlening aan de klant, betaalbaarheid, betaalbare woningen en wonen en zorg (Langer Thuis) staan in 2019 wederom hoog op de agenda. Het verslag van de avond kunt u hier vinden.

De Klantenraad komt graag in contact met bewonerscommissies en bewonerscontactgroepen. Mocht u als bewonerscommissie of bewonerscontactgroep de avond hebben gemist dan nodigen we u van harte uit om uw email adres met de Klantenraad via info@kwsr.nl te delen met de Klantenraad.   Klantenraad u op de hoogte kan houden van ontwikkelingen.